ESCOLA CONCERTADA
per la Generalitat de Catalunya

El proper curs impartirem 7.5h d’anglès setmanals a partir de Llar-2

El proper curs impartirem 7.5h d’anglès setmanals des de Llar-2 fins a P-5

El proper curs impartirem 7.5h d’anglès setmanals des de Llar-2 fins a P-5. Segons els experts, el cervell és una esponja per als més petits durant la seva etapa de creixement. Per aquest motiu la importància d’aprendre idiomes el més aviat possible és clau!

Un dels reptes d’Avantis és aconseguir que els nostres alumnes gaudeixin de la llengua estrangera i es familiaritzin amb ella, per això hem integrat l’anglès en el dia a dia de manera progressiva: a Llar-0 i Llar-1 impartim 30min d’anglès cada dia; a partir de Llar 2 fem 1’5h d’anglès diàries.

En aquesta etapa en què es comença el desenvolupament del llenguatge, la manera d’aprendre l’anglès es basa en cançons, jocs i activitats ordinàries. La finalitat principal és que els alumnes es familiaritzin amb els nous sons i gradualment siguin capaços de comprendre idees senzilles i expressar-se en la mesura de la seva maduresa.

Podeu veure un vídeo sobre l’anglès a Avantis AQUÍ.

Per estar actualitzats diàriament podeu seguir-nos al nostre Instagram.

El proper Curs 2022-2023 impartirem, desde Llar-2 fins a P-5, 7.5 hores d'anglès setmanals

Altres notícies: