Graduacions de P-5

Les Graduacions dels alumnes de P-5 van ser, com cada any, molt emotives i inoblidables

Les Graduacions de P-5 van tenir lloc a principis del mes de juny, al Saló Albella.

Van ser uns dies molt emotius en els que, els més grans d’Avantis van finalitzar una etapa molt bonica per començar-ne una de nova al Col·legi Pineda i a Xaloc.

Per tenir un record de l’Acte de Graduació vam realitzar un VÍDEO RESUM perquè el pugueu gaudir i ensenyar-lo als vostres familiars i amics.

Ha estat un plaer poder-vos acompanyar a tots durant aquests anys. Sempre que ho desitgeu tindreu les nostres portes obertes! Us trobarem a faltar!

Graduació P-5