Gran èxit a les Jornades de Portes Obertes!

Us volem donar especialment les gràcies per haver assistit a les Jornades de Portes Obertes aquest divendres i dissabte.

Gran èxit a les Jornades de Portes Obertes d’Avantis d’aquest divendres i dissabte. Ha estat un plaer poder-vos ensenyar les aules, tots els projectes que hem treballat aquestes últimes setmanes i poder passar una estona agradable amb vosaltres i conèixer-vos més a fons.

Us volem donar especialment les gràcies a vosaltres, per haver assistit i ser tan propers amb nosaltres; a tot el professorat, per tota l’organització i la feina realitzada amb els alumnes amb tanta il·lusió i tan ben feta, per a que gaudissiu de les jornades al màxim; i a tot el personal no docent, per la seva disposició i coordinació, atenent en tot moment totes les necessitats de l’escola.

Tots plegats som un gran equip! Gràcies!

Volem recordar que, les famílies que no hagueu pogut assistir a les Jornades, tenim més dates assignades:

• Dijous 21 d’abril
  • Dilluns 9 de maig
  • Dimecres 25 de maig
  • Dilluns 6 de juny
  • Dilluns 4 de juliol

Si no podeu assistir a cap de les Jornades de Portes Obertes també oferim l’opció de sol·licitar una sessió informativa personalitzada amb Carmina Sampere a través del correu c.sampere@avantis.edu.es.

Gran èxit a les Jornades de Portes Obertes!

Vine al Family Day!

Festa solidària i botifarrada familiar a Pineda El Family Day tindrà lloc el dissabte 17 de febrer a les 13.30h, quan acabin les Jornades de