Marxem de sortida cultural!

Les sortides culturals van ser a Can Foix, al Poble Espanyol i a Can Gel

El divendres passat, els alumnes de P-3, P-4 i P-5, vam marxar de sortida cultural!

Pel que fa als alumnes de P-5, vam anar a Can Foix, a Cubelles. Aprofitant que estem treballant el projecte dels cuiners, vam fer una gimcana relacionada amb utensilis de cuina, aliments… i vam acabar la jornada cuinant galetes que ens vam emportar a casa el mateix divendres!

Els alumnes de P-4 vam anar d’excursió al Poble Espanyol a fer un taller del color del vidre. Vam pintar un vidre i ens el vam emportar a casa! També vam visitar diferents exposicions i un museu on vam poder veure obres d’art de vidre.

Els alumnes de P-3 vam anar a la Granja Can Gel. Ens van explicar els tipus de vaques que hi ha, què mengen, quanta llet produeixen… Vam visitar la nau principal de les vaques i, fins i tot, vam poder donar el biberó a les més petites!

Ens ho vam passar d’allò més bé!

Marxem de sortida cultural