Vine a la Jornada de Portes Obertes!

Les Jornades de Portes Obertes tindran lloc el 18 de febrer -de 15h a 18h- i el 19 -de 10h a 14h-.

A Avantis obrim les nostres portes a totes les famílies interessades en l’escola i a les mares i pares que vulguin conèixer com treballem i què estem aprenent aquest trimestre.

Us animem a que convideu altres famílies amigues, amb fills d’aquestes edats, a gaudir de la visita al centre! Estem preparant les jornades amb molta il·lusió!

La Gran Jornada de Portes Obertes tindrà lloc el proper divendres 18 de febrer -de 15h a 18h- i el dissabte 19 de febrer -de 10h a 14h-.

A banda de la gran jornada, també n’organitzem de petites durant el curs, pels que no pugueu visitar-nos en aquestes dates. Aíxí doncs, el calendari de les jornades és el següent:

• Dilluns 7 de febrer
  • Dijous 21 d’abril
  • Dilluns 9 de maig
  • Dimecres 25 de maig
  • Dilluns 6 de juny
  • Dilluns 4 de juliol

Si no podeu assistir a cap de les Jornades de Portes Obertes també oferim l’opció de sol·licitar una sessió informativa personalitzada amb Carmina Sampere a través del correu c.sampere@avantis.edu.es.