Avantis_logo

ESCOLA CONCERTADA
per la Generalitat de Catalunya

Can Tries 8 | L’Hospitalet de Llobregat | Barcelona | 93 335 50 00 | info@avantis.edu.es

nov. 19 - 20 2022

Time

All Day

30a Jornada Mariana de la Família a Torreciudad

Us animem a participar a la Jornada Mariana de la Família, que té lloc cada setembre a Torreciutat (Osca). Es tracta d’ una peregrinació festiva que aquest any cumplirà la seva 29a edició. És una molt bona ocasió per posar als peus de Santa María les il·lusions i preocupacions del curs que començarà i demanar la seva protecció per a tota la família.

Les famílies i les associacions d’antics alumnes de Pineda i Xaloc ens unirem per fer algunes ofrenes i compartir aquest dia de festa. Podeu suggerir i participar amb les ofrenes que vulgueu.

Per tal de facilitar el viatge, hi haurà un servei d’autocar per a totes les persones que ho desitgin.
Detalls del servei d’autocar:

• Sortida: 7.45h des de Pineda
  • Arribada: 21h a Pineda
  • Preu: adults 20 euros //  Infants de més de 5 anys: 10 euros // Infants menors de 5 anys: gratis

Per tal d’organitzar la jornada, us agraïm confirmeu la vostra participació en el següent enllaç.

Os animamos a participar en la Jornada Mariana de la Familia, que tiene lugar cada septiembre en Torreciudad (Huesca). Se trata de una peregrinación festiva que este año cumplirá su 29ª edición. Es una muy buena ocasión para poner a los pies de Santa María las ilusiones y preocupaciones del curso que empezará y pedir su protección para toda la familia.

Las familias y las asociaciones de antiguos alumnos de Pineda, Avantis y Xaloc nos uniremos para hacer algunas ofrendas y compartir este día de fiesta. Podéis sugerir y participar con las ofrendas que queráis.

Para facilitar el viaje, habrá servicio de autocar para todas aquellas personas que lo deseen.
Detalles del servicio de autocar:

• Salida: 7:45h desde Pineda
  • Llegada: 21h a Pineda
  • Precio: adultos 20 euros // Niños mayores de 5 años: 10 euros // Niños menores de 5 años; gratis.

Para organizar la jornada, os agradecemos que confirméis vuestra participación en el siguiente enlace