Avantis_logo

ESCOLA CONCERTADA
per la Generalitat de Catalunya

Can Tries 8 | L’Hospitalet de Llobregat | Barcelona | 93 335 50 00 | info@avantis.edu.es

set. 27 - 28 2024

Time

All Day

MATERIAL P-3, P-4, P-5: “En familia”

Avui rebreu el llibret “En família “ de la Editorial Casals.

És un material pedagògic, fàcil d’utilitzar, que vol facilitar la desitjada cooperació família-escola en la formació cristiana d’una manera senzilla i amena.

En la contraportada us facilitem la relació dels temes tractats en el mateix llibret i “Els regals de Déu” del nostre Projecte Icona per tal que pugueu acompanyar i recolzar els vostres fills i filles.

Agraïm que no avanceu temes, ja que el factor sorpresa afavoreix l’aprenentatge.

Esperem que gaudiu molt durant tot el curs d’aquesta activitat conjunta i tant important.

Moltíssimes gràcies per la vostra col•laboració.

Hoy recibiréis el libreto “En familia“, de la Editorial Casals.

Es un material pedagógico, fácil de utilizar, que quiere facilitar la deseada cooperación familia-escuela en la formación cristiana de una manera sencilla y amena.

En la contraportada os facilitamos la relación de los temas tratados en el mismo libreto y “Los Regalos de Dios” del nuestro Proyecto Icona para que podáis acompañar y apoyar a vuestros hijos e hijas.

Agradecemos que no avanzáis temas puesto que el factor sorpresa favorece el aprendizaje.

Esperamos que disfrutáis mucho durante todo el curso de esta actividad conjunta y tan importante.

Muchísimas gracias por vuestra colaboración.