Nov 09 2024

Evento de todo el día

Fotografies Alumnes Avantis I2, I4 i I5 || Fotografías Alumnos Avantis I2,I4 e I5

Amb la finalitat d’actualitzar les dades de tots els nostres alumnes, se´ls hi faran unes fotografies dimecres 28 de setembre.

Per aquest motiu, els nens de P-4 i P-5 han de venir aquest dia vestits amb pantalons o pixi, polo de màniga curta, mitjons blau marí i sabates negres o blau marí. La resta de cursos, tal com venen habitualment.

Moltes gràcies per la vostra col•laboració!

Con la finalidad de actualizar los datos de todos nuestros alumnos, se les harán unas fotografías el miércoles 26 de septiembre.

Por este motivo, los niños de P-4 y P-5 han de venir este día vestidos con pantalones o pichi, polo de manga corta, calcetines azul marino y zapatos negros o azul marino. Los demás cursos han de venir tal como vienen habitualmente.

Muchas gracias por vuestra colaboración!