ESCOLA CONCERTADA
per la Generalitat de Catalunya

El Pas d’Estendard

Un dia molt emotiu tant per les nostres alumnes de 2n de Batxillerat com per a les de P-5 d’Avantis

El dijous passat va tindre lloc el Pas d’Estendard, un acte en el qual les alumnes de 2n de Batxillerat, que ja han finalitzat els seus estudis a Pineda, lliuren l’estendard a les alumnes de P-5 d’Avantis, que passaran a ser les més menudes de l’escola el curs vinent.

L’acte va ser molt emotiu. En primer lloc, Ana Costa, la directora, va rebre les alumnes dels dos cursos a l’explanada de Pineda amb un discurs de benvinguda a les més petites. Seguidament, dues alumnes de 2n de Batxillerat van llegir un conte, escrit per elles, dedicat exclusivament a les de P-5. Més endavant, la promoció YUCCA va realitzar el lliurament de l’estendard on, per acabar, una ex alumna de Pineda es va dirigir a les de 2n de Batxillerat animant-les amb aquesta nova etapa tan bonica que començaran fora de l’escola. Després de l’acte, se’ns dute, totes les alumnes van cantar plegades l’himne de Pineda.

Altres notícies:

Dia dels avis

Aquest divendres, ens han vingut a visitar a l’escola les nostres persones preferides: els avis El Dia dels Avis ha tingut lloc aquest divendres a

Llegir més »