ESCOLA CONCERTADA
per la Generalitat de Catalunya

Can Tries 8 | L’Hospitalet de Llobregat | Barcelona | 93 335 50 00 | [email protected]

I2 en camí cap a l’IB

Aprenentatge a través del joc, la prova i la descoberta.

Ens hem colat en una classe d’I2 i hem observat com els infants ja treballen amb dinàmiques pròpies del programa del Batxillerat Internacional (IB).

A partir d’un repte amb formes dibuixades al terra i diferents objectes, han hagut de descobrir quines peces encaixaven millor. Prova rere prova, han anat ajustant les seves decisions: agafen una peça, veuen si és petita, en busquen una de més gran, s’ajuden entre ells i tornen a intentar-ho.

Sense adonar-se’n, han arribat a la solució de manera autònoma, combinant dues peces per completar l’espai, treballant el pensament lògic i una primera aproximació a la suma.

A Avantis, des d’I2 i especialment durant el tercer trimestre, ja es comencen a introduir de manera natural les habilitats del programa IB, com ser bons pensadors, solidaris i treballar amb mentalitat oberta.

 

Per estar actualitzats diàriament podeu seguir-nos al nostre Instagram.

Altres notícies:

Tornada a l’escola, 10 consells pràctics

Tornar al col·legi no sempre és sinònim d’il·lusió. A vegades, als més petits els pot costar reprendre la rutina escolar. Sabem que el col·legi és un espai per a compartir moments amb altres nens, aprendre coses noves i viure experiències enriquidores; per això és important transmetre’ls un missatge positiu.

Llegir més »