inici campanya de recollida d’aliments
Estimades famílies,
Un any més, esperem amb il•lusió les festes de Nadal i comptem amb la vostra col•laboració per la Campanya de Nadal, que estem segures que tornarà a ser un èxit.
**Data inici campanya**: dilluns 20 de novembre
**Data finalització campanya**: viernes 1 de desembre
**Destinataris de l’ajuda**: Parròquia de Santa Mª del Gornal, Parroquia de Montalegre i Fundació Provida.
A la taula que hi ha a continuació teniu la distribució dels aliments per cursos amb la quantitat que necessitaríem recollir aquest any:
* **Llar 0**: 20 pots de pinya (1kg) i fruits secs.
* **Llar 1**: 50 pots de vidre de mongetes cuites (1kg) i 30 torró de Xixona.
* **Llar 2**: 50 paquets d’assortit galetes (caixa de 400gr) i 50 pots de vidre de cigrons cuits (1kg)
* **P-3**: 25 caixes de polvorons (caixa de 250 g) i 75 pots de préssec en almívar (1kg)
* **P-4**: 75 llaunes de tonyina (paquets de 3 llaunes petites) i 100 paquets de neules
* **P-5**: 100 llaunes mitjanes de sardines i 25 tabletes de torró variat.
També necessitem altres aliments bàsics com llet, oli, fruits secs o xocolata.
Des de la **fundació Provida** ens demanen la nostra col•laboració per portar productes de canasteta (**sabó, xampú, llet, tovalloletes, xumets, biberons**, etc), roba de nadó, bolquers de totes les talles, llet Hero Baby i cereals sense gluten.
Si ho desitgeu, podeu col•laborar amb un **donatiu**. Els diners es recolliran en un sobre tancat que podeu deixar a recepció.
Les alumnes de l’ESO i de Batxillerat ajudaran a la recollida i al muntatge dels lots de forma voluntària.
Agraïm la vostra col•laboració!
_Estimadas familias,_
_Un año más, esperamos con ilusión las fiestas de Navidad y contamos con vuestra colaboración para la Campaña de Navidad, que estamos seguras que volverá a ser un éxito._
_Fecha inicio campaña: lunes 20 de noviembre_
_Fecha finalización campaña: viernes 1 de diciembre_
_Destinatarios de la ayuda: Parroquia de Santa Mª del Gornal, Parroquia de Montalegre y Fundación Provida._
_En la tabla que hay a continuación tenéis la distribución de los alimentos por cursos con la cantidad que necesitaríamos recoger este año:_
_**Llar 0**: 20 botes de piña (1kg) y frutos secos._
_**Llar 1**: 50 botes de vidrio de judías cocidas (1kg) y 30 turrón de Jijona._
_**Llar 2**: 50 paquetes de surtido galletas (caja de 400gr) y 50 botes de vidrio de garbanzos cocidos (1kg)_
_**P-3**: 25 cajas de polvorones (caja de 250 g) y 75 botes de melocotón en almíbar (1kg)_
_**P-4**: 75 latas de atún (paquetes de 3 latas pequeñas) y 100 paquetes de barquillos_
_**P-5**: 100 latas medianas de sardinas y 25 tabletas de turrón variado._
_También necesitamos otros alimentos básicos como leche, aceite, frutos secos o chocolate._
_Desde la **fundación Provida** nos piden nuestra colaboración para traer productos de canastilla (**jabón, champú, leche, toallitas, chupetes, biberones**, etc), ropa de bebé, pañales de todas las tallas, leche Hero Baby y cereales sin gluten._
_Si lo deseáis, podéis colaborar con un **donativo**. El dinero se recogerá en un sobre cerrado que podéis dejar en recepción._
_Las alumnas de la ESO y de Bachillerato ayudarán a la recogida y al montaje de los lotes de forma voluntaria._
_Agradecemos vuestra colaboración_