Que tots els dies siguin Sant Jordi!

Que tots els dies siguin Sant Jordi! Com vam gaudir de la jornada totes disfressades de princeses, cavallers i contes populars!

“Que tots els dies siguin Sant Jordi!”. Així acabem la jornada de Sant Jordi cada any després d’haver gaudit de totes les activitats i de les disfresses.

Sant Jordi coincideix amb l’aniversari de la mort de Miguel de Cervantes, per això és el dia internacional del llibre.

A l’escola és un dia especialment dedicat a treballar la llegenda. Tots els alumnes d’Avantis, desde els més petits de Llar-0 fins als més grans de P-5 visiten Pineda per gaudir de les representacions teatrals de les alumnes.

D’una banda, les alumnes de 4t de l’ ESO van representar la Llegenda de Sant Jordi, com han fet cada any, als alumnes de P3, P4 i P5. D’altra banda, les alumnes de 5è d’EPRI van representar l’obra en anglès als de Llar d’Infants. Després de cada teatre es celebrava el dia ballant i cantant conjuntament.

AQUÍ podreu veure una petita part del dia de Sant Jordi. També podreu veure de què anaven disfressats AQUÍ.

Que tots els dies siguin Sant Jordi!