Un emocionant retrobament a Avantis!

Els alumnes de 2n de Batxillerat de Xaloc i Pineda visiten Avantis

Volem compartir amb vosaltres un moment màgic i ple de nostàlgia: la visita dels alumnes de 2n de Batxillerat de Xaloc i les alumnes de 2n de Batxillerat de Pineda a Avantis, el lloc que una vegada va ser el seu parvulari quan eren petits.

Primerament, van ser els de Xaloc els que, acompanyats per les mestres, van recórrer cada racó d’Avantis, endinsant-se en aules que alguna vegada van ser casa seva: aules d’Infantil, les de projectes com les de Psicomotricitat, Música, Experimentació, Racons… Va ser un dia ple de rialles, alegria i retrobaments, ja que molts d’ells van començar la seva etapa escolar a Avantis.

Va ser bonic recordar els moments de joc i aprenentatge compartits amb els companys d’infància.

La setmana següent, van ser les alumnes de Pineda, després de l’Acte del Pas d’Estendard a les d’I-5, les que van visitar l’escola. A cada aula visitada, les nostres alumnes van compartir històries i experiències amb els nens que ara omplen aquests espais. A més, el retrobament amb les seves antigues tutores va ser un moment realment commovedor.

Voleu veure un petit resum de les dues visites?

Us deixem els enllaços de les publicacions dels Instagrams de les dues escoles:

Un emocionant retrobament a Avantis!

L’English Day a Avantis

Un dels dies més esperats pels alumnes d’Avantis L’English Day que hem viscut a Avantis és, sens dubte, un dels esdeveniments de l’any, un dia de festa, un espectacle!