Comencen les Preinscripcions a l’Educació Infantil!

Comencen les Preinscripcions a l’Educació Infantil! Les dates son del 7 al 21 de març i, a Llar d’Infants, a partir del mes d’abril.

*Recomanem formalitzar-la els 3 primers dies per tal de tenir temps, si fóra necessari, de poder modificar o completar alguna dada.

Us facilitem el codi de centre d’Avantis, dada necessària per realitzar la preinscripció a la nostra escola per tots els alumnes que cursaran P-3. En el cas dels de P-4 i P-5, només realitzaran la preinscripció si són nous a Avantis.

Codi de centre Avantis: 08063485

Aquest any el procediment es realitzarà de forma telemàtica: en suport electrònic -certificat digital, Cl@ve, idCat mòbil o T-CAT- o informàtic a través de la web. L’ús del certificat digital, aquells que el tingueu, simplifica molt el tràmit.

Si us sorgís qualsevol dubte, podeu visitar la pàgina de preinscripcions curs 22-23 podeu trucar a l’escola (93.263.79.90) de 9 a 14 hores i preguntar per la Sofia Soriano, que us ajudarà a resoldre’ls, o enviar-li un correu electrònic a s.sorianol@pineda.es.

Comencen les Preinscripcions a l'Educació Infantil!

Dia dels avis

Aquest divendres, ens han vingut a visitar a l’escola les nostres persones preferides: els avis El Dia dels Avis ha tingut lloc aquest divendres a