No has arribat a temps a la Preinscripció?

No has arribat a temps a la Preinscripció? Presenta la teva sol·licitud fora de termini durant el període de reclamacions (del 24 de març al 28 d’abril)

No has arribat a temps de la Preinscripció del teu fill? Tenim un pla B per a tu: la presentació de sol·licituds fora de termini.

Us informem que entre el 28 de març i el 28 d’abril, l’últim dia de reclamacions a la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional, es poden presentar sol·licituds fora de termini mitjançant exclusivament la sol·licitud electrònica i el formulari de suport informàtic. Tampoc es poden presentar sol·licituds fora de termini de preinscripció en paper.

Si us sorgís qualsevol dubte, podeu trucar a l’escola (93.263.79.90) de 9 a 14 hores i preguntar per la Sofia Soriano, que us ajudarà a resoldre’ls, o enviar-li un correu electrònic a s.sorianol@pineda.es.

No has arribat a temps a la Preinscripció?

Summer Camp 2022

El Summer Camp compta amb l’organització 100% desde l’escola El Summer Camp 2022 compta amb l’organització 100% desde Avantis. Com cada any, el casal és 100% en anglès on,