Tornen les sortides del Grup Excursionista Familiar

El passat diumenge 8 d’octubre van arrencar les excursions del Grup Excursionista Familiar de Xaloc-Pineda-Avantis. Va ser una excursió tècnicament senzilla però de més de 10km de recorregut i uns 150m de pujada acumulada

L’excursió sortia de la pintoresca ermita de Sant Antoni d’Altafulla, amb un primer tram de zona urbana fins arribar al riu Gaià. En aquest punt vam seguir un camí, amb força vegetació, que va paral·lel al riu i, en mig quilòmetre, ens deixa a la desembocadura. Arribats a la platja alguns dels més petits van aprofitar per fer el primer bany, la veritat és que el dia calorós convidava a fer-ho.

Vam caminar un tram de platja, en direcció oest, fins el castell de Tamarit, que vam vorejar per agafar el camí de ronda, que ofereix unes fantàstiques vistes del litoral tarragoní. Després d’un parell de quilòmetres caminant pel camí de ronda vam arribar a la platja de la Móra, on els que van voler van poder gaudir d’un bany refrescant. Després dinar d’entrepà i carmanyola i retorn al punt de sortida, desfent el camí d’anada amb algunes variants, per intentar aprofitar els llocs amb més ombra.

Van participar de l’activitat més de 55 persones, entre nens, nenes, mares i pares.

Fins la propera!

Us deixem un recull de fotografies de l’excursió.

English Day

English Day: un dels dies més esperats pels alumnes d’Avantis L’English Day que vam viure ahir a Avantis és, sens dubte, un dels esdeveniments de l’any, un dia de festa