ESCOLA CONCERTADA
per la Generalitat de Catalunya

Inicia l’adaptació a P-3 l’últim trimestre de Llar-2

Comença l’adaptació a P-3 del seu fill l’últim trimestre de Llar-2. Els nens nascuts el 2019 han patit especialment les conseqüències de la pandèmia. És per això que, a Avantis, veiem de vital importància que aquests tinguin un procés d’adaptació especial.

Per aquest motiu, aquest any llancem una iniciativa molt innovadora: iniciar l’adaptació del seu fill a P-3, l’últim trimestre de Llar-2!

Hem dissenyat un pla molt adequat per a ells, amb un horari flexible i adaptat, per a que puguin assolir els objectius del Parvulari amb èxit.

* El requisit indispensable per poder accedir-hi és haver preinscrit al fill a P-3.

* En les dues opcions esteu exempts de pagar la matrícula de Llar-2.

Oferim dues opcions:

Adaptació de tres mesos (19 d’abril – 22 de juliol)
Adaptació d’un mes (27 de juny – 22 de juliol)

Per a més informació sobre horaris i preus descarregueu el flyer o poseu-vos en contacte amb c.sampere@avantis.edu.es

T’esperem amb els braços oberts!

Altres notícies:

Festivals de Nadal

Us deixem un petit resum dels festivals de Nadal dels alumnes d’Avantis que han tingut lloc aquesta setmana Us deixem un petit resum de l’esforç,

Llegir més »