Avantis_logo

ESCOLA CONCERTADA
per la Generalitat de Catalunya

Can Tries 8 | L’Hospitalet de Llobregat | Barcelona | 93 335 50 00 | info@avantis.edu.es

Roc Pol, alumne de P-4, finalista del 9è Concurs de Dibuixos Matemàtics ABEAM!

Ens hem presentat al concurs amb l’objectiu de fomentar la creativitat matemàtica i potenciar el desenvolupament d’aquestes competències en els més petits de les nostres aules

Per celebrar el Dia Escolar de les Matemàtiques (12 de Maig), ens hem presentat al 9è Concurs de Dibuixos Matemàtics ABEAM, amb l’objectiu de fomentar la creativitat matemàtica i potenciar el desenvolupament d’aquestes matemàtiques en els més petits de les nostres aules.

En aquesta 9a edició, l’alumne de P-4 Roc Pol ha estat el finalista del Concurs!

Enhorabona, Roc! I enhorabona, també, a tots els alumnes que han participat, sou tots uns guanyadors!

Altres notícies:

Jornada de portes obertes

Vine a visitar-nos A Avantis sabem que, per conèixer la nostra escola, és important que la pugueu visitar físicament. Per això hem organitzat diverses Jornades

Llegir més »