Roc Pol, alumne de P-4, finalista del 9è Concurs de Dibuixos Matemàtics ABEAM!

Ens hem presentat al concurs amb l’objectiu de fomentar la creativitat matemàtica i potenciar el desenvolupament d’aquestes competències en els més petits de les nostres aules

Per celebrar el Dia Escolar de les Matemàtiques (12 de Maig), ens hem presentat al 9è Concurs de Dibuixos Matemàtics ABEAM, amb l’objectiu de fomentar la creativitat matemàtica i potenciar el desenvolupament d’aquestes matemàtiques en els més petits de les nostres aules.

En aquesta 9a edició, l’alumne de P-4 Roc Pol ha estat el finalista del Concurs!

Enhorabona, Roc! I enhorabona, també, a tots els alumnes que han participat, sou tots uns guanyadors!

Què és el "Bon dia"?

Què és el “Bon dia”?

El “Bon dia” és l’espai d’aprenentatge que permet treballar aspectes de l’estimulació primerenca Què és el “Bon dia”? Cada matí, a Llar d’Infants, dediquem una