ESCOLA CONCERTADA
per la Generalitat de Catalunya

Els alumnes de Llar-2 treballem la psicomotricitat fina

Us expliquem detalladament com la treballem i quins son els beneficis directes per a l’infant

Com ajuda la psicomotricitat fina a l’infant? Aprofitem els jocs que hem realitzat amb Llar-2 per explicar-vos-ho amb detall. Les activitats consisteixen a agafar pompons amb l’ajuda de les pinces i situar-los dins dels pots; posar peces i canyetes dins de fils; pescar peixos imantats, etc.

Com beneficia a l’infant?

– La motricitat fina ajuda a la coordinació óculo-manual, ja que aquesta està relacionada amb les habilitats motores.

– Potencia el control del domini del moviment muscular aconseguint, així, el moviment precís i coordinat.

– Es treballa la intel·ligència lògica-matemàtica, ja que han de classificar per colors, formes i mides.

– Millora la pressió per fer la pinça escribana i potencien la capacitat d’aprendre a ser i actuar de forma cada vegada més autònoma.

– Exploten la precisió, la força, la tonicitat i la prensió realitzada amb les mans i els dits.

Altres notícies: